31/07/19   La Sindicatura lliura al president del Parlament l'informe del Compte general de la Generalitat de l'exercici 2017

Barcelona, 31 de juliol de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han lliurat avui al president del Parlament l'informe 11/2019, del Compte general de la Generalitat de Catalunya corresponent a l'exercici 2019.

30/07/19   La interventora general presenta a la Sindicatura el Compte general de la Generailtat de l'exercici 2018

Barcelona, 30 de juliol de 2019.- La interventora general de la Generalitat, Rosa Vidal, ha presentat avui a la Sindicatura el Compte general de la Generalitat de l'exercici 2018.

24/07/19   Publicats els informes sobre l'Agència Catalana de Turisme i el Consorci per a la Normalització Lingüística

Barcelona, 24 de juliol de 2019.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha publicat i tramès al Parlament dos nous informes de fiscalització, relatius a l'Agència Catalana de Turisme i al Consorci per a la Normalització Lingüística.

24/07/19   La Sindicatura de Comptes aprova el treball especial de revisió entre iguals de la Cambra de Comptes d'Andalusia

Barcelona, 24 de juliol de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha aprovat el treball especial de revisió entre iguals ¿'peer review' en anglès¿ de la Cambra de Comptes d'Andalusia, realitzat conjuntament per un equip d'auditors de la institució catalana i de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana.

12/07/19   Maria Àngels Servat presenta la seva renúncia com a membre de la Sindicatura de Comptes

Barcelona, 12 de juliol de 2019.-Maria Àngels Servat ha presentat la seva renúncia al càrrec de síndica de la Sindicatura de Comptes de Catalunya per al qual va ser designada pel Parlament de Catalunya el 23 de febrer del 2011.

10/07/19   La Sindicatura publica l'informe sobre el Compte general de les corporacions locals

Barcelona, 10 de juliol de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat l'informe del Compte general de les corporacions locals corresponent a l'exercici 2017.

12/06/19   La Sindicatura participa en la reunió de la comissió de coordinació de corporacions locals del Tribunal de Comptes i els OCEX

Barcelona, 12 de juny de 2019.- El síndic Joan-Ignasi Puigdollers ha assistit a la reunió de la comissió de coordinació del Tribunal de Comptes i els OCEX en l'àmbit local, que va tenir lloc els dies 6 i 7 de juny a la ciutat d'Alacant.

6/06/19   Els síndics compareixen davant la Comissió del Parlament per presentar tres informes

Barcelona, 6 de juny de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

5/06/19   El síndic major participa en la reunió de presidents del Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern autonòmics

Barcelona, 5 de juny de 2019.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, ha participat en dues reunions mantingudes per les institucions fiscalitzadores de l'Estat els dies 3 i 4 de juny a Saragossa, organitzades en col·laboració amb la Cambra de Comptes d'Aragó.

16/05/19   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització d'Infraestructures.cat del període 2012-2014

Barcelona, 16 de maig de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 5/2019, relatiu a lnfraestructures.cat, exercicis 2012, 2013 i 2014.
S'estan mostrant 1 - 10 de 738 resultats.
Articles per pàgina 10
de 74