27/11/20   La Sindicatura aprova el programa d'activitats per a l'any 2021

Barcelona, 27 de novembre de 2020.- El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha aprovat i tramès al Parlament el Programa anual d'activitats per a l'any 2021, que d'acord amb el que disposa la normativa inclou la relació d'informes que l'òrgan fiscalitzador preveu fer l'any vinent.

25/11/20   La Sindicatura publica els informes sobre l'Ajuntament de Cornellà i sobre la Línia 9 del Metro de Barcelona

Barcelona, 25 de novembre de 2020.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha emès i tramès al Parlament els informes de fiscalització 23/2020, relatiu a l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat, seguretat i mobilitat ciutadana, exercici 2017, i el 24/2020, relatiu a la Línia 9 del Metro, Resolució 511/XI del Parlament.

20/11/20   El síndic major recomana transparència, digitalització i centralització per millorar la contractació pública en temps de crisi

Barcelona, 20 de novembre de 2020.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha estat una de les institucions de control convidades a participar avui en la jornada organitzada pel Parlament de Catalunya sobre "Recomanacions per als sistemes de contractació pública en temps de crisi: riscos de corrupció en el context de la Covid-19".

12/11/20   Els síndics presenten cinc informes a la Comissió de la Sindicatura de Comptes, per videoconferència

Barcelona, 12 de novembre de 2020.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament, en format virtual, per presentar cinc informes de fiscalització.

12/11/20   El síndic major presideix la reunió de la Junta Directiva d'ASOCEX

Barcelona, 12 de novembre de 2020.- La Junta Directiva de l'Associació dels Òrgans de Control Extern autonòmics (ASOCEX) s'ha reunit avui per videoconferència, per preparar la propera reunió de la Conferència de Presidents que tindrà lloc la primera setmana de desembre.

11/11/20   Publicats els informes de fiscalització sobre l'Institut d'Assistència Sanitària i sobre l'IRTA

Barcelona, 11 de novembre de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha emès i tramès al Parlament l'informe 21/2020, relatiu a l'Institut d'Assistència Sanitària, exercici 2017, i el22/2020, sobre l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), exercici 2017.

4/11/20   La Sindicatura publica els informes sobre l'AMB i sobre l'Oficina Antifrau de Catalunya

Barcelona, 4 de novembre de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha emès i tramès al Parlament l'informe 18/2020, sobre l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), contractació administrativa, exercici 2016; l'informe 19/2020, sobre el Consorci per a la Construcció i Explotació de la Quarta Planta de Tractament Integral dels Residus Municipals de l'AMB, exercici 2016, i l'informe 20/2020, relatiu a l'Oficina Antifau de Catalunya (OAC), exercicis 2010-2018, Resolució 214/XII del Parlament.

28/10/20   Publicats els informes sobre el Consell Comarcal de la Garrotxa i sobre l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya

Barcelona, 28 d'octubre de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha emès l'informe 16/2020, relatiu al Consell Comarcal de la Garrotxa, exercici 2017, i el 17/2020, relatiu a la Fundació Institut d'Estudis Espacials de Catalunya, exercici 2017. Ambdós informes han estat tramesos al Parlament de Catalunya, que els ha admès a tràmit.

16/10/20   El síndic major rep el reconeixement de la FIASEP pel 25è aniversari de la revista 'Auditoría Pública'

Barcelona, 16 d'octubre de 2020.- Jaume Amat, en qualitat de president de torn d'ASOCEX, ha rebut el reconeixement de la FIASEP pels 25 anys de la revista Auditoría Pública, en la cloenda del IX Congrés Nacional d'Auditoría Pública que ha tingut lloc els dies 14, 15 i 16 d'octubre en format virtual.

15/10/20   La Sindicatura presenta quatre informes de fiscalització davant la Comissió del Parlament, per videoconferència

Barcelona, 15 d'octubre de 2020.- Els síndics han presentat avui els informes de fiscalització 20/2019, 1/2020, 3/2020 i 4/2020 en la sessió de la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament que ha tingut lloc per videoconferència.
S'estan mostrant 1 - 10 de 805 resultats.
Articles per pàgina 10
de 81