14/03/19   Els síndics compareixen davant la Comissió del Parlament per presentar dos informes

Barcelona, 14 de març de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar dos informes de fiscalització.

1/03/19   El president del Parlament, Roger Torrent, rep els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes

Barcelona, 1 de març de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, l'òrgan fiscalitzador extern del sector públic de Catalunya, han estat rebuts aquest matí pel president del Parlament.

26/02/19   La Sindicatura analitza les modificacions de crèdit del pressupost de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2016

Barcelona, 26 de febrer de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 32/2018, sobre l'Ajuntament de Barcelona, modificacions pressupostàries, corresponent a l'exercici 2016.

25/02/19   El síndic major assisteix a la presa de possessió del president del Consell de Comptes de Castella i Lleó

Barcelona, 25 de febrer de 2019.- El síndic major ha assistit a l'acte de presa de possessió del nou president del Consell de Comptes de Castella i Lleó, Mario Amilivia, que va tenir lloc el dia 22 de febrer a la seu de les Corts, a Valladolid.

20/02/19   La Sindicatura publica l'informe sobre la liquidació del pressupost de l'Ajuntament del Vendrell de l'exercici 2017

Barcelona, 20 de febrer de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 31/2018, sobre l'Ajuntament del Vendrell, liquidació del pressupost, corresponent a l'exercici 2017.

14/02/19   La Sindicatura compareix al Parlament per presentar els informes sobre l'Hospital del Mar, l'ICF i les eleccions de l'any 2017

Barcelona, 14 de febrer de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

12/02/19   La Sindicatura publica l'informe sobre els acords presos pels ens locals contraris a les objeccions dels òrgans interventors

Barcelona, 12 de febrer de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 30/2018, sobre els acords i les resolucions contraris a objeccions dels òrgans interventors locals, exercicis 2014 i 2015.

30/01/19   La Sindicatura publica dos informes, sobre la producció de programes dels mitjans de la CCMA i sobre el Compte general de la Generalitat

Barcelona, 30 de gener de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 28/2018, sobre la producció de programes a càrrec de l'ens públic Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA, SA), en l'exercici 2016, i l'informe 29/2018, sobre el Compte general de la Generalitat de Catalunya, corresponent a l'exercici 2016.

17/01/19   Els síndics compareixen al Parlament per presentar cinc informes de fiscalització

Barcelona, 17 de gener de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar cinc informes de fiscalització.

16/01/19   La Sindicatura publica els informes sobre les subvencions de la DGAIA i sobre la contractació de l'Ajuntament de Lleida

Barcelona, 16 de gener de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe 25/2018, relatiu al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, subvencions de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA), exercici 2016, i l'informe 26/2018, relatiu a l'Ajuntament de Lleida, despeses i contractació administrativa, exercici 2015.
S'estan mostrant 1 - 10 de 720 resultats.
Articles per pàgina 10
de 72