9/04/20   Avís urgent als ens locals sobre el termini per a la remissió d'informació relativa a l'exercici del control intern 2019

Barcelona, 9 d'abril de 2020.-El termini del 30 d'abril de 2020 que tenen les entitats locals per enviar a la Sindicatura la informació relativa a l'exercici del control intern es manté però es podrà ampliar mentre duri l'estat d'alarma, en aplicació de l'article 48 del Reial decret llei 11/2020, de 31 de març, sobre adopció de mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front al Covid-19.

25/03/20   La Generalitat ajorna els terminis per formular i presentar els comptes anuals de les entitats del seu sector públic

Barcelona, 25 de març de 2020.- El Govern de la Generalitat va aprovar ahir el Decret llei 8/2020, del 24 de març, publicat avui al Diari Oficial de la Generalitat, de modificació parcial del Decret llei 7/2020, del 17 de març, per incloure noves mesures urgents davant l'emergència del coronavirus. Entre altres, el decret preveu un conjunt de mesures adreçades a les entitats del sector públic de la Generalitat de Catalunya per tal de suspendre i ajornar el terminis de formulació i presentació dels comptes a la Intervenció General i a la Sindicatura de Comptes durant la vigència de l'estat d'alarma.

18/03/20   La Sindicatura deixa en suspens el termini per presentar al·legacions mentre duri l'estat d'alarma

Barcelona, 18 de març de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha acordat deixar en suspens el termini que tenen les entitats fiscalitzades per presentar al·legacions als projectes d'informe fins que acabi l'estat d'alarma decretat pel Govern de l'Estat mitjançant el Reial decret 463/2020, del 14 de març.

16/03/20   La Sindicatura prestarà els seus serveis en la modalitat de teletreball davant l'emergència sanitària pel coronavirus

Barcelona, 16 de març de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha adoptat mesures extraordinàries per fer front a l'emergència sanitària provocada per la propagació del virus Covid-19, anomenat coronavirus.

13/03/20   El síndic major rep l'alcalde de Lleida a la seu de la Sindicatura

Barcelona, 13 de març de 2020.- El síndic major, Jaume Amat, va rebre ahir a la seu de la Sindicatura de Comptes una delegació de l'Ajuntament de Lleida, encapçalada per l'alcalde, Miquel Pueyo.

11/03/20   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de la Fundació Institut Català de Recerca de l'Aigua

Barcelona, 11 de març de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha emès l'informe de fiscalització 1/2020, relatiu a la Fundació Institut Català de Recerca de l'Aigua (ICRA), exercici 2017.

28/02/20   El síndic major lliura el III Premi Ferran Termes a la millora de la transparència i l'eficiència en la gestió pública

Barcelona, 28 de febrer de 2020.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Jaume Amat, ha lliurat avui el III Premi Ferran Termes, guardó que concedeix l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció amb la participació de la Sindicatura de Comptes i que fomenta la recerca i la innovació en l'àmbit de la transparència i la millora de l'eficiència en la gestió de les administracions públiques.

25/02/20   Els síndics assisteixen a la Jornada sobre avaluació de polítiques públiques adreçada a les institucions de control extern

Madrid, 26 de febrer de 2020.- Els síndics Jaume Amat, Miquel Salazar, Joan-Ignasi Puigdollers i Emma Balseiro han assistit avui a la Jornada sobre avaluació de polítiques i programes públics adreçada al Tribunal de Comptes i als òrgans de control extern autonòmics.

30/01/20   La Sindicatura publica els informes sobre l'Institut Català d'Investigació Química i sobre el Consorci de Castelldefels Agents de Salut

Barcelona, 30 de gener de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes de fiscalització 22/2019, relatiu a la Fundació Institut Català d'Investigació Química, exercici 2017, i 23/2019, relatiu al Consorci de Castelldefels Agents de Salut, exercici 2017.

22/01/20   La Sindicatura publica tres nous informes de fiscalització

Barcelona, 22 de gener de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament tres nous informes de fiscalització.
S'estan mostrant 1 - 10 de 766 resultats.
Articles per pàgina 10