7/11/19   La Sindicatura forma al seu personal en matèria d'auditoria dels sistemes d'informació

Barcelona, 7 de novembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes aposta per l'auditoria informàtica com una de les eines bàsiques per dur a terme els seus treballs de fiscalització en el futur. Amb aquesta finalitat, avui ha ofert un curs de dos dies al seu personal d'auditoria i dels serveis informàtics dedicat a l'auditoria dels sistemes d'informació.

31/10/19   Formació sobre la planificació dels treballs d'auditoria basada en la identificació de riscos

Barcelona, 31 d'octubre de 2019.- El personal d'auditoria de la Sindicatura de Comptes ha rebut avui una sessió formativa sobre la planificació i identificació de riscos en els treballs d'auditoria de comptes. El curs ha estat impartit a la seu de la Sindicatura per l'economista Pere Ruiz, soci d'una companyia d'auditoria.

30/10/19   La Sindicatura publica els informes sobre la divisió de Turisme i Muntanya de FGC i sobre el Consell Comarcal del Baix Ebre

Barcelona, 30 d'octubre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat dos nous informes de fiscalització, sobre Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), Turisme i Muntanya, i sobre el Consell Comarcal del Baix Ebre, ambdós relatius a l'exercici 2016.

9/10/19   La Sindicatura publica dos nous informes, sobre l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari i sobre el Consell Comarcal d'Osona

Barcelona, 9 d'octubre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat dos nous informes de fiscalització, sobre l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya i sobre el Consell Comarcal d'Osona i els consorcis dependents.

3/10/19   La Sindicatura participa en el primer Congrés sobre control intern local

Barcelona, 3 d'octubre de 2019.- El primer Congrés sobre control intern local té lloc avui i demà a Badajoz i compta amb l'assistència del síndic i el supervisor del departament encarregat de la fiscalització del sector públic local a la Sindicatura de Comptes.

25/09/19   Síndics i personal de la Sindicatura participen a València a les XIII Trobades Tècniques dels OCEX

Barcelona, 25 de setembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana organitza demà i divendres a València les XIII Trobades Tècniques dels Òrgans de Control Extern (OCEX), fòrum d'intercanvi de coneixement i experiències que cada dos anys aplega els membres i el personal que treballa a les institucions del món de l'auditoria pública.

19/09/19   Els síndics compareixen al Parlament per presentar els informes relatius a l'ICS i a Infraestructures.cat

Barcelona, 19 de setembre de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar dos informes de fiscalització.

12/09/19   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de l'entitat pública Gestió de Serveis Sanitaris

Barcelona, 12 de setembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 12/2019, de fiscalització de l'entitat pública Gestió de Serveis Sanitaris, exercici 2016.

12/09/19   El síndic major assisteix al lliurament de la Medalla d'Honor del Parlament amb motiu de la Diada

Barcelona, 12 de setembre de 2019.-El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, ha assistit a l'acte de lliurament de la Medalla d'Honor del Parlament de Catalunya, en categoria d'or, a Carola Rackete i Òscar Camps per la seva tasca humanitària a les aigües del Mediterrani.

4/09/19   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de la contractació administrativa del Departament de Justícia

Barcelona, 4 de setembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 10/2019, de fiscalització de la contractació administrativa del Departament de Justícia de la Generalitat en l'exercici 2016.
S'estan mostrant 1 - 10 de 748 resultats.
Articles per pàgina 10