30/01/20   La Sindicatura publica els informes sobre l'Institut Català d'Investigació Química i sobre el Consorci de Castelldefels Agents de Salut

Barcelona, 30 de gener de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament els informes de fiscalització 22/2019, relatiu a la Fundació Institut Català d'Investigació Química, exercici 2017, i 23/2019, relatiu al Consorci de Castelldefels Agents de Salut, exercici 2017.

22/01/20   La Sindicatura publica tres nous informes de fiscalització

Barcelona, 22 de gener de 2020.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament tres nous informes de fiscalització.

18/12/19   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització del romanent de tresoreria de Vilassar de Dalt

Barcelona, 18 de desembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 18/2019, relatiu a l'Ajuntament de Vilassar de Dalt, romanent de tresoreria, exercici 2017.

4/12/19   La Sindicatura publica l'informe sobre la Fundació Institut de Ciències Fotòniques

Barcelona, 4 de desembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 17/2019, relatiu a la Fundació Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), exercici 2017.

26/11/19   Reunió dels presidents del Tribunal de Comptes i dels òrgans de control extern autonòmics

Barcelona, 26 de novembre de 2019.- El síndic major, Jaume Amat, ha participat en la reunió semestral dels presidents del Tribunal de Comptes i dels òrgans de control extern autonòmics. La reunió ha tingut lloc aquest matí a la seu del Tribunal de Comptes, a Madrid.

25/11/19   La Sindicatura rep la visita de dos membres del Tribunal de Comptes de l'Estat brasiler de Minas Gerais

Barcelona, 25 de novembre de 2019.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut avui la visita de dos consellers del Tribunal de Comptes de l'Estat brasiler de Minas Gerais, Sebastião Helvecio Ramos de Castro i Durval Angelo.

21/11/19   Els nous reptes del control al món local, a debat a les III Jornades sobre control i auditoria al sector públic local

Barcelona, 21 de novembre de 2019.-Les III Jornades sobre control i auditoria al sector públic local reuneixen avui i demà a Barcelona a membres dels òrgans de control intern i extern i a professionals de l'auditoria pública per debatre al voltant de "L'aplicació pràctica del control financer mitjançant auditoria pública en l'àmbit local".

21/11/19   Els síndics compareixen davant la Comissió del Parlament per presentar tres informes

Barcelona, 21 de novembre de 2019.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

19/11/19   Els síndics Joan-Ignasi Puigdollers i Miquel Salazar assisteixen a la reunió de la Comissió de coordinació local del Tribunal de Comptes i els OCEX

Barcelona, 19 de novembre de 2019.- La reunió de la Comissió de coordinació del Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern autonòmics (OCEX) en l'àmbit local, que ha tingut lloc a Madrid el dia 18 de novembre, ha comptat amb la participació dels síndics Joan-Ignasi Puigdollers i Miquel Salazar, que en el Ple de la Sindicatura tenen atribuïda la fiscalització de les corporacions locals.

18/11/19   La Sindicatura participa en la Comissió de coordinació de comunitats autònomes del Tribunal de Comptes i els OCEX

Santiago de Compostel·la, 18 de novembre de 2019.- La síndica Emma Balseiro ha assistit a la reunió de la Comissió de coordinació de comunitats autònomes del Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern (OCEX) que va tenir lloc el dia 14 de novembre a Santiago de Compostel·la, a la seu del Consell de Comptes de Galícia.
S'estan mostrant 1 - 10 de 758 resultats.
Articles per pàgina 10