La Sindicatura de Comptes participa en els actes de celebració de la Diada de Catalunya

BARCELONA, 11 de setembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat en els actes de celebració de la Diada de Catalunya que han tingut lloc els dies 10 i 11 de setembre.

El síndic major, Joan Colom, ha encapçalat la representació de l’òrgan fiscalitzador del sector públic català a la recepció institucional oferta pel president del Parlament al parc de la Ciutadella, la vigília de la Diada a les 20.00 hores.

El síndic major de la Sindicatura de Comptes ha estat rebut pel president del Parlament, Ernest Benach, abans de l’inici de la recepció, en el marc de la tradicional trobada del president de la Cambra amb les autoritats de Catalunya.

La Diada de l’Onze de Setembre, el síndic major i la resta de membres del ple de la Sindicatura de Comptes han complert amb la simbòlica ofrena floral al monument de Rafael Casanova. A l’acte d’homenatge a l’estàtua de Casanova han assistit els síndics Agustí Colom, Enric Genescà, Ernest Sena, Jaume Amat i Jordi Pons. El síndic Alexandre Pedrós ha excusat la seva presència per trobar-se de viatge.

El ple de la Sindicatura ha desfilat davant l’estàtua aproximadament a les 10.30 hores, darrere dels membres de la Mesa del Parlament.

A migdia, una representació de la institució fiscalitzadora ha assistit també als actes de celebració de la Diada convocats conjuntament per la Generalitat i el Parlament de Catalunya davant de la cascada del parc de la Ciutadella.

Per la tarda, el síndic major, Joan Colom, ha assistit a l’acte de lliurament de la Medalla d’Or de la Generalitat als ex presidents de la Generalitat Jordi Pujol i Pasqual Maragall, que ha tingut lloc al Palau de la Generalitat a les 19.00 hores.