El síndic major imparteix una sessió del Màster d'Hisenda Autonòmica i Local que organitza la Universitat de Barcelona

BARCELONA, 17 d’octubre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, imparteix avui una sessió de formació sobre “El control extern a Espanya i a altres països”, en el marc del programa del Màster d’Hisenda Autonòmica i Local que organitza la Universitat de Barcelona i que aquest any arriba a la seva 21a edició.

El síndic major, com a màxim responsable de la institució encarregada de fiscalitzar la gestió econòmica i financera del sector públic de Catalunya, pronunciarà avui una conferència als alumnes de l’esmentat Màster, que té per objectiu donar una formació universitària especialitzada en l’àrea del finançament i la gestió economicopressupostària de les institucions públiques autonòmiques i locals i està destinat principalment als llicenciats en Economia i Administració d’Empreses, Ciència Política i Dret.

En la seva intervenció, Colom, que és doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials, exposarà la tasca dels òrgans de control extern a Espanya i a la resta d’Europa, i les relacions de cooperació en el marc de l’Organització Europea de les Institucions Regionals de Control Extern del Sector Públic (EURORAI), que presideix ell mateix.

La conferència del síndic major tindrà lloc aquesta tarda a les 18.00 hores a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Barcelona.