La Sindicatura participa en el primer Congrés sobre control intern local

En les jornades s'analitzen els reptes de la tasca d'intervenció dels ens locals i la relació amb els òrgans de control extern

Barcelona, 3 d’octubre de 2019

El primer Congrés sobre control intern local té lloc avui i demà a Badajoz i compta amb l’assistència del síndic i el supervisor del departament encarregat de la fiscalització del sector públic local a la Sindicatura de Comptes.

Les jornades compten amb diferents panels de debat en els quals els professionals del control intern de les administracions locals compartiran punts de vista i experiències sobre l’exercici de la funció interventora.

El síndic titular del departament E, Joan-Ignasi Puigdollers, i l’auditor supervisor, Enric Espina, participen en les jornades, organitzades conjuntament per la Diputació de Badajoz i la Intervenció General de l’Administració de l’Estat (IGAE).

Entre els ponents de Catalunya, hi ha l’interventor general de l’Ajuntament de Barcelona, Antonio Muñoz, el de l’Ajuntament de Tarragona, José Fernando Chicano, el de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Joan Romagosa, i la interventora general de la Diputació de Girona, Núria Josa. També hi participen la interventora general de l’Ajuntament de Madrid i els interventors generals de la Junta d’Extremadura, de la Diputació de Sevilla, de la Diputació de Badajoz i de l’Ajuntament de Toledo, entre altres, i tècnics del Tribunal de Comptes i de la IGAE.

El programa complet del congrés es pot consultar clicant aquí.