La Sindicatura publica l'informe de fiscalització d'Infraestructures.cat del període 2012-2014

Barcelona, 16 de maig de 2019

La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l’informe 5/2019, relatiu a lnfraestructures.cat, exercicis 2012, 2013 i 2014.

L’informe és una fiscalització de regularitat que inclou la revisió dels comptes anuals de la societat i la revisió del compliment de la legalitat en matèria de contractació i de retribucions del personal en els exercicis esmentats .

L’empresa pública Infraestructures.cat, antiga GISA, té per objecte projectar, construir, conservar, mantenir, modernitzar i explotar tota mena d’infraestructures i edificacions que la Generalitat promogui, participi o hagi acordat amb tercers, així com els serveis que s'hi puguin instal·lar o desenvolupar.

El treball de fiscalització ha estat elaborat pel departament sectorial B, sota la direcció del síndic Miquel Salazar.