28/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de l'Institut Català del Sòl del període 2010-2013

Barcelona, 28 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe 8/2017, relatiu a l'Institut Català del Sòl (INCASÒL), corresponent als exercicis 2010, 2011, 2012 i 2013.

22/06/17   El Tribunal de Comptes i els OCEX demanen canvis legislatius per promoure el retiment de comptes i unificar els terminis legals

Barcelona, 22 de juny de 2017.- El Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern autonòmics (OCEX) han signat dues declaracions per demanar canvis legislatius amb l'objectiu de promoure el retiment de comptes en temps i forma, especialment en l'àmbit local, i d'escurçar i homogeneïtzar els terminis legals de presentació dels comptes.

15/06/17   El síndic major inaugura una jornada sobre el nou reglament de control intern de les entitats locals

Barcelona, 15 de juny de 2017.- El síndic major, Jaume Amat, ha inaugurat avui, en representació de la Sindicatura de Comptes, la jornada sobre el nou reglament de control intern de les entitats locals organitzada pel Col·legi de secretaris, interventors i tresorers d'Administració local de Barcelona.

14/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de la Universitat Politècnica de Catalunya de quatre exercicis

Barcelona, 14 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 7/2017, relatiu a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), exercicis 2011-2014.

12/06/17   El síndic major lliura el II Premi Ferran Termes al VII Congrés de l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció

Barcelona, 12 de juny de 2017.- El síndic major, Jaume Amat, ha fet el lliurament del II Premi Ferran Termes al VII Congrés de l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) que va tenir lloc els dies 8 i 9 de juny a IESE Business School, a Barcelona.

8/06/17   El Ple de la Sindicatura compareix al Parlament per presentar tres informes de fiscalització

Barcelona, 8 de juny de 2017.-- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalat pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

7/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització del Consorci de Serveis Socials de Barcelona

Barcelona, 7 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 6/2017, relatiu al Consorci de Serveis Socials de Barcelona, corresponent a l'exercici 2014.

6/06/17   La Sindicatura de Comptes rep la presidenta i membres de la Mesa del Parlament a la nova seu de la institució

Barcelona, 6 de juny de 2017.- El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut aquest migdia la visita de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i de membres de la Mesa de la cambra.

31/05/17   La Sindicatura de Comptes publica l'informe de fiscalització de l'Institut Català de Finances

Barcelona, 31 de maig de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe de fiscalització 5/2017, relatiu a l'Institut Català de Finances (ICF). L'objecte del treball és la fiscalització de regularitat -financera i de compliment legal- dels comptes anuals i de l'activitat econòmica i financera de l'ICF. L'àmbit temporal és l'exercici 2011.

29/05/17   El síndic major participa en la reunió de presidents d'ASOCEX a Pamplona

Barcelona, 29 de maig de 2017.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Jaume Amat, ha participat en la reunió de presidents de l'Associació d'Òrgans de Control Extern Autonòmics (ASOCEX) que ha tingut lloc avui a Pamplona, a la seu de la Cambra de Comptes de Navarra.
S'estan mostrant 1 - 10 de 642 resultats.
Articles per pàgina 10
de 65