6/07/17   Els membres del Ple compareixen al Parlament per presentar tres informes de fiscalització

Barcelona, 6 de juliol de 2017.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalat pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut aquest matí davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

5/07/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització del Centre d'Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat

Barcelona, 5 de juliol de 2017.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha emès l'informe 9/2017, relatiu al Centre d'Alt Rendiment Esportiu (CAR) de Sant Cugat del Vallès, referent a l'exercici pressupostari 2015.

28/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de l'Institut Català del Sòl del període 2010-2013

Barcelona, 28 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe 8/2017, relatiu a l'Institut Català del Sòl (INCASÒL), corresponent als exercicis 2010, 2011, 2012 i 2013.

22/06/17   El Tribunal de Comptes i els OCEX demanen canvis legislatius per promoure el retiment de comptes i unificar els terminis legals

Barcelona, 22 de juny de 2017.- El Tribunal de Comptes i els òrgans de control extern autonòmics (OCEX) han signat dues declaracions per demanar canvis legislatius amb l'objectiu de promoure el retiment de comptes en temps i forma, especialment en l'àmbit local, i d'escurçar i homogeneïtzar els terminis legals de presentació dels comptes.

15/06/17   El síndic major inaugura una jornada sobre el nou reglament de control intern de les entitats locals

Barcelona, 15 de juny de 2017.- El síndic major, Jaume Amat, ha inaugurat avui, en representació de la Sindicatura de Comptes, la jornada sobre el nou reglament de control intern de les entitats locals organitzada pel Col·legi de secretaris, interventors i tresorers d'Administració local de Barcelona.

14/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de la Universitat Politècnica de Catalunya de quatre exercicis

Barcelona, 14 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 7/2017, relatiu a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), exercicis 2011-2014.

12/06/17   El síndic major lliura el II Premi Ferran Termes al VII Congrés de l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció

Barcelona, 12 de juny de 2017.- El síndic major, Jaume Amat, ha fet el lliurament del II Premi Ferran Termes al VII Congrés de l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) que va tenir lloc els dies 8 i 9 de juny a IESE Business School, a Barcelona.

8/06/17   El Ple de la Sindicatura compareix al Parlament per presentar tres informes de fiscalització

Barcelona, 8 de juny de 2017.-- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalat pel síndic major, Jaume Amat, han comparegut avui davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament per presentar tres informes de fiscalització.

7/06/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització del Consorci de Serveis Socials de Barcelona

Barcelona, 7 de juny de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe 6/2017, relatiu al Consorci de Serveis Socials de Barcelona, corresponent a l'exercici 2014.

6/06/17   La Sindicatura de Comptes rep la presidenta i membres de la Mesa del Parlament a la nova seu de la institució

Barcelona, 6 de juny de 2017.- El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut aquest migdia la visita de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i de membres de la Mesa de la cambra.
S'estan mostrant 1 - 10 de 644 resultats.
Articles per pàgina 10
de 65