24/05/17   El síndic major, Jaume Amat, compareix al Congrés davant la Comissió per a l'auditoria de la qualitat democràtica, la lluita contra la corrupció i les reformes institucionals i legals

Barcelona, 24 de maig de 2017.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, institució de control extern del sector públic de Catalunya, s'ha fet sentir al Congrés dels Diputats. El síndic major, Jaume Amat, ha comparegut avui davant la Comissió per a l'auditoria de la qualitat democràtica, la lluita contra la corrupció i les reformes institucionals i legals, com a part de la nòmina d'experts convocats pels grups parlamentaris per aportar la seva experiència i coneixement en la matèria objecte d'estudi.

24/05/17   La Sindicatura analitza en un nou informe la gestió recaptatòria en municipis d'entre 5.000 i 20.000 habitants

Barcelona, 24 de maig de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament l'informe de fiscalització 4/2017, relatiu a la gestió recaptatòria en municipis d'entre 5.000 i 20.000 habitants, corresponent a l'exercici 2013.

17/05/17   La Sindicatura publica l'informe de fiscalització de la gestió de la Universitat de Barcelona en el període 2011-2014

Barcelona, 17 de maig de 2017.- La Sindicatura de Comptes ha publicat i tramès al Parlament de Catalunya l'informe de fiscalització relatiu a la gestió econòmica i financera de la Universitat de Barcelona (UB) en el període 2011-2014.

5/05/17   La Sindicatura participa en la comissió de coordinació de corporacions locals del Tribunal de Comptes i els OCEX

Barcelona, 5 de maig de 2017.- El síndic Joan-Ignasi Puigdollers, titular del departament sectorial E de la Sindicatura, que fiscalitza el sector públic local, ha assistit a la reunió semestral de la comissió de coordinació de corporacions locals del Tribunal de Comptes i els òrgans autonòmics de control extern (OCEX), celebrada els dies 3 i 4 de maig a Palència, a la seu del Consell de Comptes de Castella i Lleó.

4/05/17   La Sindicatura presenta al Parlament els informes sobre el Consell Comarcal del Barcelonès, el Consorci Sanitari de Terrassa i l'Agència de Patrimoni Cultural

Barcelona, 4 de maig de 2017.- Els membres del Ple de la Sindicatura de Comptes, encapçalats pel síndic major, Jaume Amat, han presentat avui quatre informes de fiscalització davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament.

27/04/17   La Sindicatura de Comptes participa en la 8a Jornada d'auditoria del sector públic

Barcelona, 27 d'abril de 2017.-La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat un any més en la Jornada d'auditoria del sector públic del Col·legi de Censors Jurats de Comptes, que enguany ha arribat a la vuitena edició.

26/04/17   Primera reunió de treball per coordinar el 'peer review' a la Cambra de Comptes d'Andalusia

Barcelona, 26 d'abril de 2017.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes, Jaume Amat, va assistir ahir a Sevilla a la primera reunió del grup de treball que portarà a terme la revisió entre iguals a la qual se sotmetrà la Cambra de Comptes d'Andalusia. A la reunió va assistir també el president de la institució de control andalusa i l'equip tècnic responsable de l'auditoria.

24/04/17   El síndic major assisteix a l'acte commemoratiu del 25è aniversari del Consell de Comptes de Galícia

Barcelona, 24 d'abril de 2017,- El síndic major, Jaume Amat, ha assistit a l'acte commemoratiu del 25è aniversari del Consell de Comptes de Galícia, celebrat el dia 21 d'abril a la seu del Parlament gallec, a Santiago de Compostela.

24/04/17   Convocatòria urgent de tres llocs de treball d'auditor/a en règim d'interinitat

Barcelona, 24 d'abril de 2017.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya necessita contractar personal interí per cobrir tres llocs de treball d'auditor/a de forma urgent.

20/04/17   El president de la Generalitat destaca que la Sindicatura ha estalviat 700.000 euros anuals a l'erari públic amb el canvi de seu

Barcelona, 20 d'abril de 2017.- La nova seu de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, al número 60 de Via Laietana, ha estat inaugurada aquesta tarda pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont.
S'estan mostrant 1 - 10 de 632 resultats.
Articles per pàgina 10
de 64