11/07/07   La Sindicatura acull una sessió del 'Parlament universitari'

BARCELONA, 11 de juliol de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut aquest matí la visita d'un centenar d'estudiants de diferents universitats catalanes que hi han celebrat una sessió del "Parlament universitari", una activitat educativa que organitza el Parlament de Catalunya en col·laboració amb les universitats per donar a conèixer el funcionament de la Cambra i dels òrgans que en depenen.

10/07/07

03/07/07   La Sindicatura de Comptes presenta quatre informes de fiscalització al Parlament

BARCELONA, 3 de juliol.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha comparegut avui davant la comissió corresponent del Parlament per a la presentació de quatre informes de fiscalització, relatius a l'Autoritat del Transport Metropolità, el Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, l'Agència Catalana de l'Aigua i els hotels d'entitats del Departament de Benestar i Família.

21/06/07   El síndic major participa a Crimea (Ucraïna) en un seminari d'EURORAI amb cambres de comptes russes

BARCELONA, 21 de juny de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha participat a Crimea (Ucraïna) en un seminari sobre fiscalització amb diverses cambres de comptes russes organitzat conjuntament per la Cambra de Comptes de la República Autònoma de Crimea i l'Organització Europea de les Institucions Regionals de Control Extern del Sector Públic (EURORAI). Les jornades han tingut lloc entre el 14 i el 16 de juny.

20/06/07   El ple de la Sindicatura de Comptes acorda la creació d'una comissió tècnica per a la millora dels treballs de fiscalització

BARCELONA, 20 de juny.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha donat llum verda a la creació d'una comissió tècnica en el si de la institució que tindrà per objecte debatre i proposar totes aquelles mesures que contribueixin a incrementar la qualitat tècnica dels treballs de fiscalització.

19/06/07   La Sindicatura de Comptes ha lliurat avui al president del Parlament l'informe del Compte General de la Generalitat de 2004

BARCELONA, 18 de juny.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució fiscalitzadora dels comptes i de la gestió econòmica de la Generalitat i els ens locals de Catalunya, ha comparegut avui al Parlament de Catalunya per a complir amb l'entrega de l'informe del Compte General de la Generalitat corresponent a l'exercici 2004.

18/06/07   La Sindicatura de Comptes lliura al president del Parlament l'informe del Compte General de la Generalitat de 2004

BARCELONA, 18 de juny.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució fiscalitzadora dels comptes i de la gestió econòmica de la Generalitat i els ens locals de Catalunya, compareix avui al Parlament de Catalunya per a complir amb l'entrega de l'informe del Compte General de la Generalitat, el treball més important que la llei obliga a fer cada any a la Sindicatura.

12/06/07   El síndic major encapçala la visita d'una delegació d'EURORAI a la Cambra de Comptes de Crimea

BARCELONA, 12 de juny.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, encapçala demà la visita d'una delegació de l'Organització Europea de les Institucions Regionals de Control Extern del Sector Públic (EURORAI), de la qual és president des del 2004, a la Cambra de Comptes de la República Autònoma de Crimea, a Ucraïna.

24/05/07   La Sindicatura de Comptes participa en el II Congrés Català de Comptabilitat i Direcció

BARCELONA, 24 de maig.- Una àmplia representació del ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, encapçalada pel síndic major, Joan Colom, participarà en les jornades del II Congrés Català de Comptabilitat i Direcció que tindran lloc avui i demà a l'Escola de Negocis IESE, a l'Avinguda Pearson de Barcelona.

18/05/07   El president de l'Audiencia de Cuentas de Canarias visita la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 18 de maig.- El president de l'Audiencia de Cuentas de Canarias, Rafael Medina Jáber, ha visitat avui la Sindicatura de Comptes de Catalunya, on ha mantingut una reunió amb el síndic major, Joan Colom, i amb responsables tècnics de la institució sobre els mecanismes de control de qualitat i l'aplicació de les noves tecnologies de la informació en els processos de fiscalització que du a terme l'òrgan de control extern del sector públic català.
S'estan mostrant 721 - 730 de 758 resultats.
Articles per pàgina 10