26/04/07   El ple de la Sindicatura elegeix Alexandre Pedrós i Agustí Colom com a membres de la Comissió de govern

BARCELONA, 26 d'abril.- El ple de la Sindicatura de Comptes ha aprovat el nomenament del síndic Alexandre Pedrós i Abelló com a nou membre de la Comissió de govern de la institució, l'òrgan encarregat d¿exercir la direcció interna de la Sindicatura d'acord amb la llei. El ple ha acordat també renovar el mandat del síndic Agustí Colom i Cabau en la Comissió de govern, de la qual forma part des del 2004.

26/04/07   Convocatòria de concurs oposició per a la provisió de tres places d'auxiliar administratiu

En data 26/04/2007 s'ha publicat en el DOGC núm. 4870 la convocatòria de selecció de personal funcionari pel sistema de concurs oposició de tres places d'auxiliar administratiu.

23/04/07   Joan Colom presideix a Barcelona la reunió del Comitè Directiu de l'Organització europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI)

BARCELONA, 23 d'abril.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha presidit avui la reunió del Comitè Directiu de l'Organització Europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI), que ha tingut lloc a la seu de la institució a l'Avinguda Litoral de Barcelona. Joan Colom és president d'EURORAI des del novembre de 2004.

24/04/07   Convocatòria de concurs oposició per a la provisió de vint-i-vuit places d'ajudant d'auditor/a

En data 24/04/2007 s'ha publicat en el DOGC núm. 4868 la convocatòria de selecció de personal funcionari pel sistema de concurs oposició de vint-i-vuit places d'ajudant d'auditor.

20/04/07   Joan Colom presideix dilluns a Barcelona la reunió del Comitè Directiu de l'Organització europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI)

BARCELONA, 20 d'abril.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, presideix el proper dilluns 23 d'abril la reunió del Comitè Directiu de l'Organització Europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI), que tindrà lloc a les 9.00 hores a la seu de la institució a l'Avinguda Litoral de Barcelona.

11/04/07   La Conferència de Presidents dels tribunals de comptes autonòmics es reuneix a Barcelona

BARCELONA, 11 d'abril de 2007.- La Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern (OCEX), que aplega els presidents dels 12 tribunals de comptes autonòmics que hi ha a Espanya, s'ha reunit aquest matí a la seu de la Sindicatura de Comptes de Catalunya.

10/04/07   Joan Colom és nomenat síndic major de la Sindicatura de Comptes pel president de la Generalitat

BARCELONA, 10 d'abril de 2007.- Joan Colom ha estat nomenat avui síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya per un nou mandat de tres anys pel president de la Generalitat, José Montilla, en un acte oficial que ha tingut lloc avui a les 19.00 hores al Saló Torres Garcia del Palau de la Generalitat.

03/04/07   La conferència de presidents dels tribunals de comptes autonòmics es reuneix a Barcelona el dia 11 d'abril

BARCELONA, 3 d'abril.- La Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern (Ocex), que aplega els presidents dels 12 tribunals de comptes autonòmics que hi ha a Espanya, es reuneix el proper dimecres 11 d'abril a Barcelona. La institució amfitriona serà la Sindicatura de Comptes de Catalunya, que acollirà la reunió a la seva seu a la Vila Olímpica de Barcelona sota la presidència del síndic major, Joan Colom.

03/04/07   Joan Colom serà nomenat síndic major pel president de la Generalitat el proper dimarts 10 d'abril

BARCELONA, 3 d'abril.- Joan Colom serà nomenat síndic major de la Sindicatura de Comptes pel president de la Generalitat, José Montilla, en un acte oficial que tindrà lloc al Palau de la Generalitat el proper dimarts 10 d'abril.

23/03/07   El síndic major participa a Valladolid en la segona reunió de la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern

BARCELONA, 23 de març.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha participat en la reunió de la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern, que aplega els 12 tribunals de comptes autonòmics i que es va constituir el passat mes d'octubre a Pamplona.
S'estan mostrant 731 - 740 de 757 resultats.
Articles per pàgina 10