24/01/07   Anunci de licitació d'un contracte relatiu al servei de traducció del català al castellà dels informes de fiscalització i memòries de la Sindicatura de Comptes de Catalunya

En data 24 de gener de 2007 s'ha publicat al DOGC 4806 l'anunci de licitació d'un contracte relatiu al servei de traducció del català al castellà dels informes de fiscalització i memòries de la Sindicatura de Comptes de Catalunya. (Exp:1/07)

23/01/07   Reunió del primer ple renovat amb la incorporació dels nous síndics Jaume Amat i Jordi Pons

BARCELONA, 23 de gener.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha celebrat avui la seva primera reunió després de la renovació de tres dels seus membres el passat mes de desembre, quan el ple del Parlament va designar Jaume Amat, Enric Genescà i Jordi Pons com a síndics de la institució fiscalitzadora.

18/01/07   Jaume Amat, Enric Genescà i Jordi Pons han pres possessió com a síndics de la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 18 de gener.- Jaume Amat i Reyero, Jordi Pons i Novell i Enric Genescà i Garrigosa han rebut avui de mans del president del Parlament, Ernest Benach, l'acte de nomenament com a síndics de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució encarregada de fiscalitzar el sector públic català.

18/01/07   Nova aplicació de consulta de dades del compte general dels ens locals

BARCELONA, 18 de gener.- S'ha posat en funcionament a la Web de la Sindicatura de Comptes de Catalunya (www.sindicatura.cat) una nova aplicació.

16/01/07   Acte de presa de possessió de tres síndics de la Sindicatura de Comptes dijous al Parlament

Jaume Amat i Jordi Pons són noves designacions, mentre que Enric Genescà repeteix en el càrrec

10/01/07   Comiat dels síndics De Vehí i Ros al ple de la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 10 de gener.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, el primer d'aquest any 2007, ha celebrat avui una sessió particularment emotiva amb el comiat de la síndica Montserrat de Vehí i el síndic Jacint Ros i Hombravella, que posen fin a una etapa de sis anys com a membres del ple de la institució fiscalitzadora catalana.

08/01/07   Convocatòria de selecció de personal funcionari pel sistema de concurs oposició de tres places del grup A de titulació, especialitat, lletrat/da

Nota informativa d'alguns dels aspectes més rellevants de la convocatòria de places de lletrat/da