19/11/07   El síndic major participa a Vitòria en la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern

BARCELONA, 19 de novembre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, participa en la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern que se celebra demà a Vitòria, al País Basc, coincidint amb l'acte d'homenatge a la presidenta del Tribunal Basc de Comptes Públiques que té lloc avui a la seu de l'òrgan fiscalitzador basc.

16/11/07   El síndic major assisteix a l'acte de lliurament del III Premi Internacional Comte de Barcelona al president de la Comissió Europea

BARCELONA, 16 de novembre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, assisteix avui a l'acte de lliurament del III Premi Internacional Comte de Barcelona al president de la Comissió Europea, José Manuel Durao Barroso.

07/11/07   La Sindicatura de Comptes assisteix a la Jornada dels Economistes amb la participació de quatre síndics en les sessions de treball

BARCELONA, 7 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució fiscalitzadora del sector públic de Catalunya, tindrà aquest any una participació activa en la Jornada dels Economistes, que es desenvolupen durant tot el dia de demà a l'Hotel Fira Palace de Barcelona.

06/11/07   La Sindicatura de Comptes compareix en comissió al Parlament per a presentar tres informes de fiscalització

BARCELONA, 6 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, encapçalada pel seu president, el síndic major Joan Colom, ha comparegut avui davant la comissió de la Sindicatura del Parlament per a la presentació de tres informes de fiscalització, relatius a l'Institut d'Estadística de Catalunya, l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions, i l'Institut Català de la Dona. Tots tres informes són referents a l'exercici 2004.

25/10/07   La Sindicatura participa a Luxemburg en el VII seminari del Tribunal de Comptes Europeu sobre el control extern dels fons de la UE

BARCELONA, 25 d'octubre de 2007.- Un any més, la Sindicatura de Comptes de Catalunya participa en les jornades sobre control dels fons comunitaris organitzades pel Tribunal de Comptes Europeu, amb seu a Luxemburg, i que aquest any arriben a la seva setena edició. El seminari es desenvolupa en dues jornades, els dies 25 i 26 d'octubre, està adreçat a tècnics i auditors dels òrgans de control extern i té com a objectiu donar a conèixer les funcions del Tribunal de Comptes Europeu així com d'altres òrgans de control de la Unió Europea.

24/10/07   EURORAI aplega 170 experts en auditoria pública en un congrés sobre la col·laboració pública i privada en la gestió dels serveis públics

BARCELONA, 24 d'octubre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat en un congrés sobre la col·laboració pública i privada en la gestió dels serveis públics que ha organitzat a Crans-Montana (Suïssa) l'associació europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI) en col·laboració amb l'òrgan fiscalitzador de la regió del Valais, que ha assumit la presidència d'EURORAI fins a l'any 2010.

18/10/07   La Sindicatura rep el secretari general de CCOO, Joan Coscubiela, qui ha entregat al síndic major dels comptes del sindicat de 2006

BARCELONA, 18 d'octubre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut avui la visita d'una delegació de CCOO de Catalunya, encapçalada pel seu secretari general, Joan Coscubiela, qui ha fet entrega dels comptes de l'organització sindical relatius a 2006 al síndic major de la institució fiscalitzadora, Joan Colom.

17/10/07   El síndic major imparteix una sessió del Màster d'Hisenda Autonòmica i Local que organitza la Universitat de Barcelona

BARCELONA, 17 d'octubre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, imparteix avui una sessió de formació sobre "El control extern a Espanya i a altres països", en el marc del programa del Màster d'Hisenda Autonòmica i Local que organitza la Universitat de Barcelona i que aquest any arriba a la seva 21a edició.

16/10/07   La Sindicatura de Comptes compareix al Parlament per a presentar l'informe sobre el Compte general de les corporacions locals

BARCELONA, 16 d'octubre de 2007.- El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, encapçalat pel síndic major, Joan Colom, ha comparegut avui davant de la Comissió competent del Parlament per a la presentació de l'informe sobre el Compte general de les corporacions locals corresponent a l'exercici 2003.

La Sindicatura de Comptes participa en els actes de celebració de la Diada de Catalunya

BARCELONA, 11 de setembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat en els actes de celebració de la Diada de Catalunya que han tingut lloc els dies 10 i 11 de setembre.
S'estan mostrant 741 - 750 de 790 resultats.
Articles per pàgina 10