22/01/08   La Sindicatura de Comptes compareix avui al Parlament en Comissió, la primera de 2008

BARCELONA, 22 de gener de 2008.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya compareix avui a les 16.00 hores davant la Comissió corresponent del Parlament per a la presentació i posterior debat dels informes de fiscalització relatius a l'empresa pública Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (exercici 2003); el Patronat de la Muntanya de Montserrat (exercici 2005), i el Fons Social Europeu (període 1990-2001).

18/01/08   Els òrgans de control extern de Catalunya, Andalusia, País Basc i Galícia faran un informe conjunt per a fiscalitzar la despesa en pròtesis quirúrgiques

BARCELONA, 18 de gener de 2008.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, juntament amb la Cámara de Cuentas de Andalucía, el Tribunal Basc de Comptes Públiques i el Consello de Contas de Galicia, han iniciat avui a Barcelona l'elaboració d'un informe conjunt que té per objecte la fiscalització de la despesa dels serveis públics de salut de les diferents comunitats en l'adquisició i implantació de pròtesis quirúrgiques.

11/12/07   El síndic major assisteix a la presa de possessió del Síndic de Comptes de Castella-La Manxa

BARCELONA, 11 de desembre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha assistit a l'acte de presa de possessió del Síndic de Comptes de Castella-La Manxa, Miguel Ángel Cabezas, que ha tingut lloc avui a la tarda a la seu de les Corts regionals, a Toledo.

20/11/07   Un auditor de la Sindicatura de Comptes de Catalunya guanya el premi de la revista Auditoria Pública

BARCELONA, 20 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha estat guardonada aquest any amb el primer premi de la revista Auditoría Pública, publicació especialitzada sobre el sector de l'auditoria i la comptabilitat que editen tots els òrgans autonòmics de control extern espanyols.

20/11/07   La Sindicatura assisteix a la presentació al Senat de l'informe anual del Tribunal de Comptes Europeu relatiu a l'exercici 2006

BARCELONA, 20 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha assistit avui a la presentació de l'informe del Tribunal de Comptes Europeu relatiu a l'exercici 2006 que ha tingut lloc aquest matí al Palau del Senat, a Madrid.

19/11/07   El síndic major participa a Vitòria en la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern

BARCELONA, 19 de novembre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, participa en la Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern que se celebra demà a Vitòria, al País Basc, coincidint amb l'acte d'homenatge a la presidenta del Tribunal Basc de Comptes Públiques que té lloc avui a la seu de l'òrgan fiscalitzador basc.

16/11/07   El síndic major assisteix a l'acte de lliurament del III Premi Internacional Comte de Barcelona al president de la Comissió Europea

BARCELONA, 16 de novembre de 2007.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, assisteix avui a l'acte de lliurament del III Premi Internacional Comte de Barcelona al president de la Comissió Europea, José Manuel Durao Barroso.

07/11/07   La Sindicatura de Comptes assisteix a la Jornada dels Economistes amb la participació de quatre síndics en les sessions de treball

BARCELONA, 7 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució fiscalitzadora del sector públic de Catalunya, tindrà aquest any una participació activa en la Jornada dels Economistes, que es desenvolupen durant tot el dia de demà a l'Hotel Fira Palace de Barcelona.

06/11/07   La Sindicatura de Comptes compareix en comissió al Parlament per a presentar tres informes de fiscalització

BARCELONA, 6 de novembre de 2007.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya, encapçalada pel seu president, el síndic major Joan Colom, ha comparegut avui davant la comissió de la Sindicatura del Parlament per a la presentació de tres informes de fiscalització, relatius a l'Institut d'Estadística de Catalunya, l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions, i l'Institut Català de la Dona. Tots tres informes són referents a l'exercici 2004.

25/10/07   La Sindicatura participa a Luxemburg en el VII seminari del Tribunal de Comptes Europeu sobre el control extern dels fons de la UE

BARCELONA, 25 d'octubre de 2007.- Un any més, la Sindicatura de Comptes de Catalunya participa en les jornades sobre control dels fons comunitaris organitzades pel Tribunal de Comptes Europeu, amb seu a Luxemburg, i que aquest any arriben a la seva setena edició. El seminari es desenvolupa en dues jornades, els dies 25 i 26 d'octubre, està adreçat a tècnics i auditors dels òrgans de control extern i té com a objectiu donar a conèixer les funcions del Tribunal de Comptes Europeu així com d'altres òrgans de control de la Unió Europea.
S'estan mostrant 751 - 760 de 805 resultats.
Articles per pàgina 10