02/06/08   Informe 7/2008 relatiu al Servei Català de Trànsit (SCT), exercici 2006

Barcelona, 2 de juny de 2008. La Sindicatura de Comptes ha tramès al Parlament de Catalunya, l' Informe 7/2008 relatiu al Servei Català de Trànsit (SCT), exercici 2006

02/06/08   El síndic major participa en el VII congrés dels tribunals de comptes europeus a Cracòvia

El síndic major, Joan Colom, participa en aquest congrés com a membre de la delegació de l'Organització europea de les institucions regionals de control extern del sector públic (EURORAI).

20/05/08   Compareixença davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament de Catalunya de 20 de maig per presentar quatre informes

El síndic major, Sr. Joan Colom i Naval, acompanyat pel síndic Jordi Pons i Novell (responsable del departament D, encarregat de la fiscalització dels comptes de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i les seves filials) han presentat els informes sobre el Grup Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Televisió de Catalunya i Catalunya Radio, exercici 2004

14/05/08   El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya es reuneix a Viella

El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya es va reunir el passat 14 de maig a la seu del Consell General d'Aran.

08/05/08   La Sindicatura de Comptes participa en un seminari sobre la posició institucional dels òrgans de control extern d'Europa, a Palma de Mallorca

Barcelona, 8 de maig de 2008.- La ciutat de Palma de Mallorca celebra el dia 9 de maig un seminari sobre la posició institucional dels òrgans de control extern a Europa. Aquest seminari està organitzat per la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears i l'Organització Europea de les Institucions de Control Extern del Sector Públic (EURORAI), de la qual el síndic major, Sr. Joan Colom, en forma part del Comitè Directiu.

28/04/08   El síndic major, Joan Colom, es reuneix amb el president del Tribunal de Comptes, Manuel Núñez, a Madrid

21/04/08   El síndic major assisteix a l'acte de lliurament de la Creu de Sant Jordi 2008

El síndic major, Joan Colom, assisteix aquesta tarda a l¿acte de lliurament de les Creus de Sant Jordi 2008, que anualment concedeix el Govern de Catalunya. Enguany, els guardonats són 24 personalitats i 9 entitats. Entre aquestes personalitats destaca Jacint Ros, que va ser membre del Ple de la Sindicatura dels anys 2000 a 2007 i que va dirigir el Departament sectorial D, corresponent a la fiscalització dels departaments i organismes de formació i cultura de la Generalitat de Catalunya, i pel que fa al Compte general de la Generalitat de Catalunya, els comptes de la corporació catalana de ràdio i televisió i les seves filials.

15/04/08   Compareixença davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament de Catalunya de 15 d'abril per presentar quatre informes

Aquesta tarda s'ha celebrat la reunió de la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament de Catalunya.

09/04/08   Informe 4/2008 relatiu al Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC), exercici 2006

La Sindicatura de Comptes ha tramès al Parlament de Catalunya, l'Informe 4/2008 relatiu al Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC), exercici 2006.

07/04/08   El síndic major presenta la Sindicatura de Comptes de Catalunya al Fòrum d'Auditoria Pública de Melbourne

El propers dies 7 a 10 d'abril el síndic major participa en el Fòrum sobre Auditoria Pública de Melbourne (Austràlia), que organitza el Consell General d'Auditors d'Austràlia-Àsia (ACAG) conjuntament amb el Consell d'Auditors Legislatius de Canadà (CCOLA).
S'estan mostrant 751 - 760 de 822 resultats.
Articles per pàgina 10