06/03/2007   La Sindicatura de Comptes presenta al Parlament quatre informes de fiscalització

BARCELONA, 6 de març.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, presidit pel síndic major, Joan Colom, ha comparegut avui davant la comissió competent del Parlament per a la presentació i debat de quatre informes de fiscalització, relatius a la tresoreria de l'Administració de la Generalitat, l'Institut Català de Finances Holding SA, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV) i els Ingressos per taxes del Departament de Salut.

27/02/07   Ernest Sena, nou membre de la comissió de govern de la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 27 de febrer.- El ple de la Sindicatura de Comptes ha aprovat el nomenament del síndic Ernest Sena i Calabuig com a membre de la comissió de govern de la institució, a proposta del síndic major, Joan Colom i Naval. En sessió tinguda el passat dimarts 20 de febrer, els síndics reunits en ple van aprovar la incorporació d'Ernest Sena a la comissió de govern, formada per dos síndics i presidida pel síndic major, d'acord amb la llei.

19/02/07   La Sindicatura de Comptes compareix demà al Parlament per a presentar sis informes de fiscalització relatius a GISA, l'Incasol i l'ACA

BARCELONA, 19 de febrer.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, presidit pel síndic major, Joan Colom, compareixerà demà davant de la comissió competent del Parlament per a la presentació i debat de sis informes de fiscalització relatius a l'àmbit de les infraestructures. Els informes estan publicats al Butlletí Oficial del Parlament i estan disponibles a la web de la Sindicatura de Comptes, www.sindicatura.cat, a l'apartat d'informes de fiscalització.

29/01/07   Registre telemàtic

Registre telemàtic - Resum de la posada en marxa del servei del registre telemàtic i de la tramesa de documentació.

24/01/07   Anunci de licitació d'un contracte relatiu al servei de traducció del català al castellà dels informes de fiscalització i memòries de la Sindicatura de Comptes de Catalunya

En data 24 de gener de 2007 s'ha publicat al DOGC 4806 l'anunci de licitació d'un contracte relatiu al servei de traducció del català al castellà dels informes de fiscalització i memòries de la Sindicatura de Comptes de Catalunya. (Exp:1/07)

23/01/07   Reunió del primer ple renovat amb la incorporació dels nous síndics Jaume Amat i Jordi Pons

BARCELONA, 23 de gener.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha celebrat avui la seva primera reunió després de la renovació de tres dels seus membres el passat mes de desembre, quan el ple del Parlament va designar Jaume Amat, Enric Genescà i Jordi Pons com a síndics de la institució fiscalitzadora.

18/01/07   Jaume Amat, Enric Genescà i Jordi Pons han pres possessió com a síndics de la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 18 de gener.- Jaume Amat i Reyero, Jordi Pons i Novell i Enric Genescà i Garrigosa han rebut avui de mans del president del Parlament, Ernest Benach, l'acte de nomenament com a síndics de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, la institució encarregada de fiscalitzar el sector públic català.

18/01/07   Nova aplicació de consulta de dades del compte general dels ens locals

BARCELONA, 18 de gener.- S'ha posat en funcionament a la Web de la Sindicatura de Comptes de Catalunya (www.sindicatura.cat) una nova aplicació.

16/01/07   Acte de presa de possessió de tres síndics de la Sindicatura de Comptes dijous al Parlament

Jaume Amat i Jordi Pons són noves designacions, mentre que Enric Genescà repeteix en el càrrec

10/01/07   Comiat dels síndics De Vehí i Ros al ple de la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 10 de gener.- El ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, el primer d'aquest any 2007, ha celebrat avui una sessió particularment emotiva amb el comiat de la síndica Montserrat de Vehí i el síndic Jacint Ros i Hombravella, que posen fin a una etapa de sis anys com a membres del ple de la institució fiscalitzadora catalana.
S'estan mostrant 751 - 760 de 765 resultats.
Articles per pàgina 10