11/09/08   La Sindicatura de Comptes participa en els actes de celebració de l'Onze de Setembre

BARCELONA, 11 de setembre.- La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha participat en els actes institucionals convocats per commemorar la Diada Nacional de Catalunya.

31/07/08   La Sindicatura tramet l'informe 13/2008, relatiu al finançament del sistema sanitari. Fons específics i altres recursos, exercicis 2002-2006

Barcelona 31 de juliol de 2008. La Sindicatura de Comptes de Catalunya ha tramès al Parlament, l'Informe 13/2008, relatiu al finançament del sistema sanitari. Fons específics i altres recursos, exercicis 2002-2006.

22/07/08   L'interventor general de la Generalitat fa entrega del Compte general del 2007 al Ple de la Sindicatura

BARCELONA, 22 de juliol de 2008.- El Ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya ha rebut avui de mans de l'interventor general, Josep M. Portabella, el Compte general de la Generalitat de Catalunya corresponent a l'exercici 2007.

10/07/08   La Sindicatura tramet l'informe 12/2008 relatiu a la Direcció General d'Habitatge, exercici 2005 al Parlament

Barcelona, 10 de juliol de 2008. La Sindicatura de Comptes ha tramès al Parlament de Catalunya, l'informe 12/2008 relatiu a la Direcció General d'Habitatge: Pressupost, subvencions i ajuts, exercici 2005.

27/06/08   La Sindicatura de Comptes tramet quatre informes al Parlament

Barcelona, 27 de juny de 2008. La Sindicatura de Comptes ha tramès al Parlament de Catalunya quatre informes de fiscalització corresponents al seu programa anual d'activitats.

17/06/08   Reunió de la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament de 17 de juny

La Comissió de la Sindicatura es reuneix per presentar i debatre tres informes de fiscalització referents a l'exercici 2005: Logaritme Serveis Logístics, Institut Català de la Salut i Institut Català de Finances.

02/06/08   Informe 7/2008 relatiu al Servei Català de Trànsit (SCT), exercici 2006

Barcelona, 2 de juny de 2008. La Sindicatura de Comptes ha tramès al Parlament de Catalunya, l' Informe 7/2008 relatiu al Servei Català de Trànsit (SCT), exercici 2006

02/06/08   El síndic major participa en el VII congrés dels tribunals de comptes europeus a Cracòvia

El síndic major, Joan Colom, participa en aquest congrés com a membre de la delegació de l'Organització europea de les institucions regionals de control extern del sector públic (EURORAI).

20/05/08   Compareixença davant la Comissió de la Sindicatura de Comptes del Parlament de Catalunya de 20 de maig per presentar quatre informes

El síndic major, Sr. Joan Colom i Naval, acompanyat pel síndic Jordi Pons i Novell (responsable del departament D, encarregat de la fiscalització dels comptes de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i les seves filials) han presentat els informes sobre el Grup Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Televisió de Catalunya i Catalunya Radio, exercici 2004
S'estan mostrant 751 - 760 de 829 resultats.
Articles per pàgina 10
de 83