24/05/07   La Sindicatura de Comptes participa en el II Congrés Català de Comptabilitat i Direcció

BARCELONA, 24 de maig.- Una àmplia representació del ple de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, encapçalada pel síndic major, Joan Colom, participarà en les jornades del II Congrés Català de Comptabilitat i Direcció que tindran lloc avui i demà a l'Escola de Negocis IESE, a l'Avinguda Pearson de Barcelona.

18/05/07   El president de l'Audiencia de Cuentas de Canarias visita la Sindicatura de Comptes

BARCELONA, 18 de maig.- El president de l'Audiencia de Cuentas de Canarias, Rafael Medina Jáber, ha visitat avui la Sindicatura de Comptes de Catalunya, on ha mantingut una reunió amb el síndic major, Joan Colom, i amb responsables tècnics de la institució sobre els mecanismes de control de qualitat i l'aplicació de les noves tecnologies de la informació en els processos de fiscalització que du a terme l'òrgan de control extern del sector públic català.

08/05/07   El síndic major assisteix a l'acte de commemoració del XVè aniversari del Tribunal de Cuentas

BARCELONA, 8 de maig.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha assistit avui a l'acte solemne de commemoració del XXVè aniversari de la promulgació de la Llei Orgànica del Tribunal de Cuentas, que va donar lloc a la creació de l'òrgan fiscalitzador estatal el 12 de maig de 1982.

26/04/07   El ple de la Sindicatura elegeix Alexandre Pedrós i Agustí Colom com a membres de la Comissió de govern

BARCELONA, 26 d'abril.- El ple de la Sindicatura de Comptes ha aprovat el nomenament del síndic Alexandre Pedrós i Abelló com a nou membre de la Comissió de govern de la institució, l'òrgan encarregat d¿exercir la direcció interna de la Sindicatura d'acord amb la llei. El ple ha acordat també renovar el mandat del síndic Agustí Colom i Cabau en la Comissió de govern, de la qual forma part des del 2004.

26/04/07   Convocatòria de concurs oposició per a la provisió de tres places d'auxiliar administratiu

En data 26/04/2007 s'ha publicat en el DOGC núm. 4870 la convocatòria de selecció de personal funcionari pel sistema de concurs oposició de tres places d'auxiliar administratiu.

23/04/07   Joan Colom presideix a Barcelona la reunió del Comitè Directiu de l'Organització europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI)

BARCELONA, 23 d'abril.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, ha presidit avui la reunió del Comitè Directiu de l'Organització Europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI), que ha tingut lloc a la seu de la institució a l'Avinguda Litoral de Barcelona. Joan Colom és president d'EURORAI des del novembre de 2004.

24/04/07   Convocatòria de concurs oposició per a la provisió de vint-i-vuit places d'ajudant d'auditor/a

En data 24/04/2007 s'ha publicat en el DOGC núm. 4868 la convocatòria de selecció de personal funcionari pel sistema de concurs oposició de vint-i-vuit places d'ajudant d'auditor.

20/04/07   Joan Colom presideix dilluns a Barcelona la reunió del Comitè Directiu de l'Organització europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI)

BARCELONA, 20 d'abril.- El síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Joan Colom, presideix el proper dilluns 23 d'abril la reunió del Comitè Directiu de l'Organització Europea de tribunals de comptes regionals (EURORAI), que tindrà lloc a les 9.00 hores a la seu de la institució a l'Avinguda Litoral de Barcelona.

11/04/07   La Conferència de Presidents dels tribunals de comptes autonòmics es reuneix a Barcelona

BARCELONA, 11 d'abril de 2007.- La Conferència de Presidents dels Òrgans Autonòmics de Control Extern (OCEX), que aplega els presidents dels 12 tribunals de comptes autonòmics que hi ha a Espanya, s'ha reunit aquest matí a la seu de la Sindicatura de Comptes de Catalunya.

10/04/07   Joan Colom és nomenat síndic major de la Sindicatura de Comptes pel president de la Generalitat

BARCELONA, 10 d'abril de 2007.- Joan Colom ha estat nomenat avui síndic major de la Sindicatura de Comptes de Catalunya per un nou mandat de tres anys pel president de la Generalitat, José Montilla, en un acte oficial que ha tingut lloc avui a les 19.00 hores al Saló Torres Garcia del Palau de la Generalitat.
S'estan mostrant 761 - 770 de 790 resultats.
Articles per pàgina 10