La seu La seu

La Sindicatura de Comptes té la seva seu a la Via Laietana, 60, de Barcelona, des de l'1 de gener del 2017. En aquestes instal·lacions la Sindicatura ocupa set plantes, amb una superfície total de 3.200 metres quadrats.

D'ençà de la seva creació, l'any 1984, la Sindicatura ha canviat diverses vegades de seu dins la ciutat de Barcelona. En els quatre primers anys de vida de la institució, i fins al 1998, la Sindicatura va estar ubicada al número 20 de la plaça de Catalunya, on ocupava dues plantes en un edifici d'oficines que llavors albergava la seu del banc francès Société Générale.

El 1999 es va traslladar al carrer Jaume I, 2-4, edifici que havia estat seu de la històrica Taula de Canvi i que posteriorment albergaria la seu de la Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Barcelona, l'actual Caixa d'Estalvis i Pensions. La Sindicatura ocupava tres plantes de l'edifici, que allotjava també alguns serveis de l'Administració de la Generalitat.

A principis del 2006, i coincidint amb una ampliació de plantilla, la Sindicatura es va traslladar a la Vila Olímpica, on va passar a ocupar 4.333 metres quadrats en dues plantes de l'edifici anomenat Blue Building, a l'Avinguda Litoral, 12-14.

Després d'onze anys a la Vila Olímpica, l'any 2017 la Sindicatura va tornar al centre de Barcelona, al número 60 de Via Laietana, on avui hi té la seu.